نوع فایل : پاورپوینت ( Power Point ) قابل ویرایش تعداد اسلاید ها :53 اسلاید بخشی از اسلاید ها : مدیریت امور مالی دارای 5 اداره به شرح ذیل می باشد: 1_اداره نظارت و پایش عملکرد مالی (رسیدگی سابق) 2_اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق) 3_اداره حسابداری پرسنلی شاغلین و باز نشستگان 4_اداره حسابداری مدیریت (اموال سابق) 5_اداره درآمد شرح وظایف اداره حسابداری منابع و تامین اعتبار(دفترداری سابق) ثبت کلیه در یافتهای دانشگاه وکلی .




فروشگاه اداره ,مالی ,سابق ,حسابداری ,مدیریت ,پاورپوینت ,اداره حسابداری ,مدیریت امور ,امور مالی ,تامین اعتبار ,دفترداری سابق ,تامین اعتبار دفترداری ,اداره حسابداری منابع ,تحول اداری مدیریتمنبع

گرامر زبان انگلیسی بخش مالکیت (Possession)

تعادل کار زندگی: شما آن را چگونه معنی می کنید؟

پاورپوینت شومینه

کنترلگرها

دانلود کتاب ارزشمند مسابقات کارلسباد 1929آرون نیمزویچ -carlsbad1929-nimzowitsch

مخزن و پایپینگ

نمونه چك ليست انجام سرويس و نگهداري آسانسور

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تست محتاج عشق عسل جوان شب که میشه ضمن خدمت طب نت اجناس فوق العاده RLearn تخفیفان دکوراسیون پذیرایی و اتاق نشیمن